LUNCH TIDIGARE IDAG

| Postat i: ätbart
0
Amerikanska pannkakor med bär & celsius blev det till lunch idag.
 
Bjöd Elin på amerikanska pannkakor idag och på nått sätt blev dem inte lika goda, anyways blev ändå gott med massa bär till! Efter det drog vi till gymmet och körde ett helkroppspass och fick lite bra tips på övningar osv. Fick upp en ny syn (osäker på om man säger så? haha) för en ben maskin som jag bara kört några få gånger och har inte heller kört något seriöst med ben eftersom jag har  nått fel i mitt huvud.
Men nu ska jag börja med mer ben övningar och så, men kommer inte köra på galet mycket eftersom jag inte vill ha större ben utan bara mer vältränade ben. hoppas ni fattar vad jag menar? 

Nu har jag iallafall satt dagens middag i ugnen och längtar tills käk, kvällen blir riktigt lugn för imorgon bär det av till stockholm med Hanna och stannar där uppe hela helgen och kommer hem på söndag. Har inte heller sett den filuren på typ en vecka (!?!?!?!?) så det ska bli kul att bara vara galna igen :-DD
 
Fredag: Häng hos hennes mormor.
Lördag: rackartygarna!
Söndag: Söndagsmiddag med hennes släkt.
 
Hittills till LUNCH TIDIGARE IDAG





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: