HATA CHEATDAYS

| Postat i: training/health
0
ingen relevans till detta inlägg men detta var ett mellanmål häromdagen.
 
Idag var det min så kallade cheatday och är oftast ganska glad över det för då får jag äta vad jag vill utan att tänka om det är onyttigt eller inte, men vet ni vad? Jag hatar egentligen den, Den förstör så mycket. För på en vecka så hinner jag vänja mig vid att äta nyttigt osv men sen när lördagen kommer så förstör det så mycket när jag stoppar i mig onyttigheter för då kommer suget tillbaks, har gott och ätit godis hela dagen och sitter i skrivande stund med en näve godis. Vafan händer med mig? Jag brukar ju inte äta godis?

Jag funkar på det sättet att när jag inte ätit godis på ett tag så känner jag inget behov av det, vilket är superskönt! Men sen när ''cheatdayen'' kommer så förstörs allt. Så frånoch med idag ska jag sluta med det, ska inte sluta att äta godis & andra onyttigheter på heltid men ska istället försöka få bort suget och då kommer jag heller inte ha något behov av det, det ända jag kan sakna är väll pommes & andra saker i matform men det är ju inte så stort problem eftersom det är ju bara att äta lite mer av det 1 gång i veckan eller bara när man känner för det. 

Alla funkar ju olika så säger absolut inte att det är så ni ska göra, men känn efter hur ni funkar och lyssna på eran kropp! 
 
 
Hittills till HATA CHEATDAYS





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: