B A D

| Postat i: ätbart
0
kvarg utblandat med yoghurt, banan, hallon, hemmagjord musli, grönt te, finn crisp med ägg (nya favoriten)
 
Allt på samma gång.
Jag har både blivit dålig på uppdatera, nu blir det endast 1 inlägg per dag vilket jag tycker är mega dåligt eftersom jag vill ha mycket uppdatering så det alltid finns nytt inlägg när man kollar in. Men jag ska bli bättre! Har nu vilat i en månad från löpningen för att jag hade så ont i mitt knä som vissa av kanske känner igen? Men nu tänkte jag att det skulle gått över men nej! Jag gick 45min pw igår morse (dock på löpbandet) men imorse gick jag 30minter pw med min mor och i slutet av rundan så hade jag grymt ont i knät och jag vet inte vad universium har emot mig men det går iallafall inte bra med min löpning och det är så sjukt trist när jag vill bli bättre men jag kan aldrig bli bättre när jag får ont av att bara gå pw? SÅ TRÖTT! På sportlovet ska vi ringa och fråga om det finns nått annat man kan göra? annars får jag försöka bygga upp knät genom att gå korta pw's på mjuk mark men känner bara att allt är emot mig just nu! 
Hittills till B A D





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: