1 år sen

| Postat i: vardag
0
 
Det har redan gått 1 år sedan jag såg Justin Bieber live, helt sjukt hur tiden går fort. För 1 år sedan så var jag ca 5 meter ifrån honom och jag kunde se hans ansikte i verkligheten och se hur han rörde sig. Jag grät och grät och hanna viftade med min keps så jag inte skulle svimma och och och.... så många minnen och så många bilder i huvudet. Jag hade en jävla tur att minnet var fullt på mobilen så jag tog nästan inga bilder så ja inte skulle kolla på skärmen hela tiden. Visst är det lite synd att jag inte har så många minnen på mobilen men desto fler i mitt huvud. 
 
Kommer också ihåg att det var en tjej bakom mig, vet inte om hon kollade på konserten eller var någon speciell vakt. Men hon var inte på bra humör och sparkade mig för att jag hoppade för mycket och hon inte såg typ?  Vettefan vad som hände men det var riktigt synd för det drog ner lite på mitt humör men inte mycket eftersom jag såg fucking JUSTIN BIEBER LIVE!!!!!
 
Men det var iallafall så jävla grymt och det är verkligen något som jag aldrig kommer glömma. Så grymt coolt, finner inga ord!
tekniskt sätt så var det igår för ett år sen, men whatever, gamla bilder från förra året.
 
Hittills till 1 år sen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: