S O L

| Postat i: vardag
1
asså färgerna försvinner gryyyymt mycke. dom är sååå mycket ''färggrannare'' egentligen....
 
asså denna helgen har vart fett mega varm, iallafall hos mig, ute på landet... 
men denna vecka bor jag inne i stan, skönt med lite omväxling iiiiibland.
just nu sitter jag på mediaproduktion, men jag är klar med uppgiften, yaaay.
 
imorse fick jag också veta att jag skulle börja på streetdance, eller förra året gick jag med mina fina vänner Carro och Hanna, men iår tänkte vi inte gå, men joooo de ska vi. Det ska faktiskt bli roligt , för vi ska dansa med en gryyyym dansare, Melinda Padron :) 
 
nu ska jag återgå till att göra ingenting :PPPpPPpPp
 
 
 
 
Hittills till S O L


Alexandra Eriksson / fotoblogg Eriksson

Jättefin bild!


URL: http://aalexandraeriksson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: