| Postat i: vardag
1
 
lite bilder på min nya ryggsäck, enligt mig är den meeeega snyyyygg!
men vill att den ska bli lite slappare, eller aaa den är jätte stel nu, men får använda den så blir de bra serdu.
ni får se hela ryggan nån dag i framtiden ;)

just nu laddar jag ner iOS7.... och läängtar tills den är klaaar :p
älskar nya förändringar på typ mobiler, bloggar osv. förut när jag hade en samsung när jag var mindre så fanns det att välja mellan typ 3 teman, varannan dag bytte jag för det va så roligt, haha.... bakrunds bilden byts ofta för att jag inte ska tröttna hahha... nej men de ska bli kul :PppPPp
 
förresten vad tycker ni om att jag börjat med lite annorlunda rubriker som ni kanske sett? hiss/diss? :D
hörs!
 
 
 
Hittills till


hannis

HISSHISS MEGAHISS
Asså så SJUKT SNYGG RYGGA


URL: http://hannatan.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: