Dagens fotografering

| Postat i: Porträtt, vardag
1
 
Här är lite oseriösa bilder från fotograferingen, de va soligt och hittade inga bra ställen tills vi gick in i nyköpings slott, om det heter så? men så tog vi lite bilder, inte det lättaste att fota kompisar alltså, blir mycket skratt emellan åt. men tror jag har några bra bilder!

kom hem från en grymt träningspass med samma tjej som på bilderna, intervaller så vi dog typ, sen gymmet med styrketräning. En riktig bra dag tillslut. nu ska jag duscha och dricka grönt te. 
 
PEACE
 
Hittills till Dagens fotografering


ElinsPhoto

Mwn det är härligt med skratt också fast jag förstår vad du menar :)
Tack för kommentaren hos mig!


URL: http://elinsfoto.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: