T j o c k t r ö j o r

| Postat i: style, vardag
1
 
länk  länk länk länk
 
 
Kikade in på hm & cubus hemsida och letade efter några sköna tjocktröjor man kan ha i vinter och har lite låg budget så hittade några som man faktiskt kan ha. bra pris på dom också!
så nu måste jag in till stan och införskaffa mig några tjocktröjor troooor jag  :p
 
ledsen för dålig uppdatering, men har verkligen inte orkat. sladden till datan var hemma hos mamma medans jag var hos pappa osv...
men nu är jag hemma hos mamma och ska snart köra till min systers ridskola för att hämta henne ;) 
senare ska jag även till gymmet också! hare,
Hittills till T j o c k t r ö j o r


LITZIUMWORLD / alternativ norrländska

snygga!

~Bat kisses ^V^


URL: http://litziumworld.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: