S U M M E R

| Postat i: vardag
0
bild från isomras. modell: hanniiiiz
 

hellllu mateees, har ni haft en bra helg hittils? min har vart mega bra, både kört upp till stockholm, kollat på kusins tävling (hon kom 2:a !! grattis tuva<3 ), firat mormor&morfar, kört ner till nypan igen, och nu är vi hemmaaaa :) de är faktiskt skönt men också älskar jag att vara i stockholm! 
 
klockan 17:00 drar jag till gymmet springer i en halvtimme kanske, sen är det multiträning vid 18:00 så det blir ett håårt träningspass ikväll! men riktigt kul!! 
 
min käääära vän Carro kommer även hit och sover över, vi ska nog inte göra nått speciellt men vi hittar alltid på nååååååttt, såå nu vet ni hur min dag blir, Hare :ppppp
 

Hittills till S U M M E R





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: