R E C E P T

| Postat i: recept, tips, training/health, ätbart
1
 
älskar smoothie, det är nog det bästa som finns efter fetaostsallad! drack till frukost och efter träningen nyss, eller nyss och nyss det har gått en timme... men tycker verkligen det är gott när man har en halv banan i det får lite extra smak!
 
jag skulle bara gå på core, men personalen övertalade mig att gå på multi träningen också. haha så det blev två timmar på gymmet idag, men ja sa till mig själv att verkligen ta det lugnt, men sen när man kommer in i träningen så försvinner man och bara fokuserar på en sak, klara mig genom tiden! såå körde lika hårt som vanligt och tror inte jag kommer vara lika glad över min hals imorgon som jag är just nu..... men jappppp! 
Hittills till R E C E P T


my

Gott :D

Svar: Jaaa verkligen, o super enkelt! :)
erica björkander


URL: http://monkiapa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: