Powerwalk

| Postat i: vardag
1
ställde klockan på 7 och stack upp och tog en morgon pw. Det var verkligen jääätte skönt förutoooom mina skavsår. Jag vet inte om det är skorna eller om jag får lätt skavsår men varje gång jag går så får jag skavsår.
i eftermiddag ska jag och mamma förhoppningsvis åka till intersport så ska jag testa skor och få lite hjälp!
men så fort jag får ordning på mina skor osv så ska jag börja gå vaaaarje morgon. eller så ofta jag kan iaf. för de är verkligen den bästa starten på dagen! 
 
nu sitter jag och äter gröt som jag i vanliga fall inte alls gillar men la i lite banan, jordgubbar och yoghurt så blev det riktigt gott. Ska snart duscha och göra mig klar för skolan som börjar 10:10.
 
just do it!
 
vill ha mer inlägg om träning och kost? :) 
eftersom jag tränar så mycket och äter hälsosamt så är det en stor del av min vardag :p 
Hittills till Powerwalk


Jarina

Svar: Tack snälla! :)


URL: http://jarinafoto.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: