MAGÖVNINGAR

| Postat i: tips, training/health
1
 
kommer ni ihåg att jag hade lite svårt att komma på saker på mina magpass. nu har jag kollat runt lite och hittat mer information och övningar :) 

tips: 
- kör en övning med kanske 6 reps istället för tre.
- vila helst bara 30-60 sek mellan repsen.
- om man t.ex, plankan 1 min så kör den istället 30 sek * 4.
- man kan göra en övning svårare och lättare så kör tio av den svårare verisonen och sen 10 med den enklare verisionen utan vila. det kör man x3. då blir det en otrolig mjölksyra och mycket träningsvärk efter!
- om man har ont i ryggen om man gör t.ex, leg raises. lägg händerna närmare kroppen eller under rumpan o ryggen
 
på nästan varje övning så mycket du spänna magen, ha en rak rygg och FOKUSERA!
 
ska jag göra liknande inlägg fast om arm, ben, rygg eller något annat? :) 
 
 
Hittills till MAGÖVNINGAR


Sofia

Hej Erica!
Jag tycker att du har en superbra blogg och har följt den ett tag.

Har letat efter sådana här tips ett bra tag, skulle gärna vilja veta mer om ben/rygg :)
Kram!

Svar: Hej Sofia! åh shiet vad glad jag blir :)
de ska bli :)
kramkram!
erica björkander




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: