M E L L I S

| Postat i: training/health, vardag, ätbart
0
mellis från när jag kom hem från skooooooooolan.
 
Kom hem från skolan vid fyra kanske gjorde lite mellis och åkte sedan till intersport för att köpa nya träningsskor för jag får så grymt mycket skavsår på mina som jag har nu. men vi fick tipset att testa ett par speciella strumpor som jag ska testa senare ikväll! 
 
asså jag känner mig så jävla bra, jag går till gymmet innan skolan (cardio) och sen på kvällen kör jag styrketräning. hahah. har bara gjort det sen i måndags men det är nått jag verkligen kommer att fortsätta med för de är verkligen den bästa starten på morgonen. kanske inte just att gå upp tidigt men känslan efter. obeskrivlig. 
 
blir mycket text och vet inte riktigt om det änns är någon som läser? men jahjah...
 
 
Hittills till M E L L I S





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: