i can't get enough

| Postat i: vardag
1
 
Dessa saker vill jag ha nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :-)
 
objektivet- jag har ju haft mitt 50mm 1.8 ett tag nu och det var jätte bra nybörjar objektiv men nu vill jag ha mer och utvecklas mer, vill också ha ett allaround objektiv ;)
 
skorna- har hört grymt mycket positivt om dessa skor och vill verkligen uppgradera mig för jag har ett par gamlare nike skor som jag tröttnat lite på och får ganska mycket skavsår av dom när jag går långt.
 
pulsklockan- alla som tränar vet nog varför man vill ha en sån, man ser hur fort man sprungit, hur långt man sprungit, hur många kaloriet man förbrännt osv osv osv. haha nej men den vill jag oooockså verkligen ha. 
 
varför kan dessa saker inte vara billiga och typ kosta 10:- per styck. men nej allt ska va mega dyrt. Ja, jag har liten budget. . . funderar på att skafffa jobb men då kommer jag inte ha tid med att träna så mycket som jag gör och det känns inte alls roligt, nu när jag väl kommit igång med träningen på riktigt! 
 
tiden räcker inte till..
Hittills till i can't get enough


Ida

Åhhhhhh, skorna är så jävla snygga. Avlider. :(

Svar: jaaaa verkligen! ;)
erica björkander


URL: http://somalltid.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: