HÖSTLOV!

| Postat i: training/health, vardag
0


Jaaa, jag kommer ha denna rubrik även fast alla i världen skriver de. Ellee är de bara sverige som har höstlov? Hahah ajaaaaa. 

Dagen har väll rullat på hade två vanliga lektioner sen nått annat med hela skolan? Men hanna o jag stack till sandys för att köpa frozen yoghurt som sandys börjat med men den va trasig så de blev smoothie. Påväg hem hämtade jag mitt paket från fitnessguru och kollat igenom mina grejjjs nuuu. Fett happy! Kommer bilder senare på vad det är :) 

Sitter med hanna nu o senare ikväll ska jag köra ett riktigt konditionspass eftersom de inte blivit mycket sånna i veckan.. Sen har ja en ny teknik jag ska testa så de blir ett rejält magpass också tror jag! :D
Hittills till HÖSTLOV!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: