H&M

| Postat i: style, vardag
0
t-shirt 30:- (!!) hoodie utan ärmar 149:-
 

detta köpte jag igår när jag var på stan med caaaaaaarro, letade egentligen efter nya träningskläder men hittade inget så det blev dethär. 
 
Träningen denna vecka skulle vart awesome, hade fullbokat med massa gympass och myyyyyycke kondition (eftersom jag vill bli en bättre löpare och kunna springa längre) meen nu har jag börjat hooooosta väldigt mycket ibörjan trodde jag bara de va tillfälligt men desto mer jag springer och rör på mig börjar jag hosta och känna av lite i halsen. så jag är gryyymt arg på mig själv för jag var så nedrans peppad på träningen denna vecka. 
 
Men det är bättre att jag tar det lugnt nu än att jag blir riktigt sjuk. hoppas det försvinner snart så jag kan fortsätta springa, just nu får det bli på powerwalks i lite lugnare tempo..
 
Ska nu springa iväg till coop för att köpa lite bananer sen ska jag göra bananpannkakor, eller kanske kesoplättar eller nååååått. hmmmmm :))) 
 
oj det blev lite långt, men man måste ju inte läsa, right?
 
Hittills till H&M





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: