FÖR TRÖTT

| Postat i: vardag
1
jag och min 40d
 
ligger i min säng och tänkt ungefär i tre timmar nu att jag ska gå och lägga mig (för av mer sömn blir man friskare fortare) men jag har inte orkat gå ur sängen och fixa mig. det är så typiskt mig alltså, och nu måste jag istället sova bort hela morgondagen... 
 
nej men imorgon (idag) ska jag fota Haaaannniiizz, så det blir kul att träffa den filuren igen, sen på kvällen ska jag gå på core pass och se om jag orkar det, det är inte så mycket flås egentligen så det borde gå, sen tänkte jag testa Magövningen som jag la upp tidigare.
 
vet egentligen inte om någon läser detta men ifall nån vill läsa så gör't :p

nu ska jag gå ur sängen, eller kanske om nån minut. jajah  vi får se.
 
Hittills till FÖR TRÖTT


Lisa

Sv: ja, visst är de fina :D

Vilken fin bild förresten!

Svar: tack :)
erica björkander


URL: http://piczter.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: