F R E DAG

| Postat i: vardag
0
Bildbrist så ni får se en annan bild från gårdagens matteleektion.
 
så megaskönt att det är fredag. men morgonen kunder verkligen inte vart sämre.
försov mig tills min buss gick o eftersom ja bor på landet så fick jag vänta på en annan buss som gick mega sent.
men då kom hannas mamma och hanna och räddade mig (ni ä bääääst) så kom bara 20 min sent till skolan. så nu sitter vi på lektioinen och har samhällskunskap. det suger. känns som jag bloggar på varje lektion och jag inte jobbar nått men de gör jaag. elllleeer? ;)

ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra? skulle kanske hänkat Rebecca på fest, men vet inte om de blev av. men tror de blir att hänga lite med haaaaaniiizz :)))))) 
 
haaaare'
 
Hittills till F R E DAG





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: