| Postat i: training/health, vardag
2
 
fick en fråga hur jag gör mina bananpannkakor och har ju gjort ett inlägg om det men förnyar detta lite bara! 
 
Ingredienser:
- 1 banan
- 1 ägg
 
Gör såhär:
- Mixa bananen och ägget med en stavmixer
- stek på låg värme med kokosfett/ smör 
 
vääääldigt enkelt, men jag tror jag brukar göra dubbel sats när jag gör, men vet inte
man kan ha i kanel i så blir det lite kanelsmak i, myyycket gott! 
sen är det bara att ha på det man vill, :) 
Hittills till


Anonym

Åååh gud, det låter ju och ser jätte gott ut. Tack för svar detta måste jag prova :D

Svar: det är det verkligen och ja de måste du, haha :) skriv gärna ditt namn nästa gång, om du vill :p
erica björkander

Frida Berntsson

Tack, hur många pannkakor blir det per sats? :)

Svar: ca 5 st, men mina var ganska tjocka så man kan göra smalare så blir det ju mer :)
erica björkander


URL: http://fridaberntsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: