TACO-SÖNDAG

| Postat i: vardag
0
dålig bild och dålig kvalle
 
För en timme sen ungefär kom jag hem från multin som var mitt andra pass idag. Kände att det gick bra idag, är rädd för att jag ska fastna vid ett tempo så måste kämpa extra hårt så jag förbättras! Men det var riktigt gott med tacos efter passet, nu ligger jag i sängen lyssnar på svensk hiphop och bah älskar allt. hahah nej men känner att jag verkligen blev inspirerad av människor idag på gymmet. Ska kolla upp lite saker nu för jag tänkte att jag vill börja jobba där (medley) när jag blir 18 eller hur det ligger till. Skulle va grymt kul att jobba med det man älskar att göra. :) 
 
Hoppas inte söndagsångesten kommit till er, för mig är den låååångt borta! 
Har sovmorgon imorgon så blir att sova en timme extra & ett härligt pass innan skolan drar igång igen :) 
 
Hittills till TACO-SÖNDAG





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: