SOCKERFRITT ELLER EJ?

| Postat i: tips, training/health
1
 
Vissa säger att man ska äta godis och andra onyttigheter kanske en dag i veckan, som lördagen. För vissa kan det funka men jag har just nu godisförbud och har haft det sen nyår och att ta bort godis helt har verkligen funkat för mig. I början var det lite svårt men om man kör stenhårt i början så blir det plättlätt sen. Så känner inte godissug alls nästan, men nu har det nästan gått ett år så ibland blir jag sugen på godis. Men man kan ha som mål i början kanske att inte äta på ett halvår och om man kör stenhårt så kommer du tillslut kunna utesluta det helt. 
 
Och det gäller ju allt som man vill sluta med, om det är läst tillexempel börja inte med att trappa ner det, kanske lite isåfall. Men sen när du känner att du har lite mer kontroll över ditt läsk/sockersug - UTESLUT DET HELT.
jag lovar dej, det kommer funka!
 
Hittills till SOCKERFRITT ELLER EJ?


♥ Sojka ♥

sv:Ja men visst är han! :) Tack!


URL: http://sojka.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: