SISTA LEKTIONEN

| Postat i: vardag
1
bild från måndagmorgonen när jag packade till skolan
 
Sitter nu på sista lektionen, och imorgon är det redan Fredag, sheeet. Denna vecka har verkligen gått fort, fast det känns som alla veckor gör det? iaf i skolan, för de är väldig effektiva lektioner och man hinner med mycket osv. Men i helgen ska jag inte göra så mycket förutom att lördagen har jag min ''äta vad jag vill'' dag, så jag och mina kompisar ska gå och äta pizza och sen blir det väll mer gott under kvällen. Söndagen är inget bestämt, men det blir väll att slappa och om jag mår bättre så blir det hejdundrans träningspass. Jag håller tummarna :)
 
Hittills till SISTA LEKTIONEN


Madeleine

så skönt det blir med fredag :D :D

Svar: Jaaaa, verkligen! :D
erica björkander


URL: http://fames.se/madeleinealexandra/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: