O N S D A G

| Postat i: vardag, ätbart
1
 
Efter att gått upp klockan 06:00 imorse, cyklat till gymmet i minusgrader, 30 min på crosstrainen och sen hem, duscha, fixa sig så sitter jag med en efterlängtad frukost! Snacka om att njuta av frukosten efter ett sånt pass. Har aldrig kört på crosstrainerna på riktigt förut har jag kanske gjort lite uppvärming med det var verkligen grymt kul. Samtidigt som jag körde crosstrainern så kollade jag på PLL ett tag och lyssnade på podcast, det gjorde att tiden bara flög iväg även fast jag hade svårt med andningen för jag inte har min kondis på topp ;) Men det var sååååå värt det att cykla till gymmet imorse, ni borde testa om ni inte redan gjort det!
 
Ska äta upp min frulle och dra på mig vinterjackan å cykla till skolan, Kommer lägga upp några bilder på Hanna som vi tog i studion igår som jag är sååååååååå nöjd över :D
 
Hittills till O N S D A G


Emilie

Hej!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i Hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se


URL: http://www.mytaste.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: