LÖPNING- TIPS

| Postat i: tips, training/health, vardag
1
bild från google
 
Haaaalloj, kollade runt lite på google och hittade ett bra inlägg där man kan lära sig att springa en mil utan problem efter 12 veckor. Då följer man ett träningsprogram för just löpning så man tillslut kommer kunna springa milen utan några problem. Jag är ju ganska ny inom löpning så tänkte att detta kan ju vara en bra sak så man verkligen kommer igång och når sitt mål (som ett av mitt är - att springa 1 mil  under en timme). Jag ska köra detta från början till slut , sååååååå vilka är med mig? 
läs inlägget här
 
Sen kommer jag köra mycket kondition ''utanför'' dethär programmet eftersom jag tränar ganska mycket mer än tre ggr i veckan. Så om ni också vill komma igång med löpning, varför inte hänga på?
 
kommentera om du är med på detta 12-veckors program. kul va? :) 

 
Hittills till LÖPNING- TIPS


Andrea Lea

Detta ska jag klart testa! Även om jag tränar så tränar jag inte så mycket på konditionen, så det skadar ju inte att pröva!

Svar: Låter grymt!! Då gör vi det tsm! :) jag börjar idag, :)
erica björkander


URL: http://andrealea.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: