KOKOSCHIPS - TIPS

| Postat i: tips, training/health
3
 
Såg imorse att mamma had köpt kokosflingor typ, har ätit det en gång innan och har sedan glömt bort att köpa men mamma hade tydligen kommit ihåg (❤) så hade det på min gröt imorse och man kan ha det till lite vad som helst och självklart är det nyttigt! Man kan ha det i efterrätter, topping på pannkakor eller kanske glass, det är bara att testa sig fram! Mega gott!
kokosflingor får4 av 5 rixxos  
 
 
 
Hittills till KOKOSCHIPS - TIPS


Isabella Werecki Lycknert

Svar: Träningen tar jag verkligen inte som ett måste, eller.. jag vet faktiskt inte nu när jag tänker efter. När jag in på modebloggar eller ser mina klasskamrater som är så smala och fina så blir jag deppad och ledsen så att jag verkligen mår dåligt. Det är då jag får kicken till att jag måste träna, eftersom jag aldrig kan se mig själv som en fin person. Jag har ett sådant fel som gör att jag aldrig ser att jag går ner i vikt utan i mina ögon kommer jag alltid vara en stor tjej. tyvärr ♡

Tack så jättemycket för den fina kommentaren btw ♡

Svar: Alla är fina på sitt sätt och om du gillar att träna ska du göra det annars ska du göra sånt som du tycker är roligt! Det är lugnt, hoppas du inte känner att de är ett måste i framtiden :) <3
erica björkander


URL: http://isabellafelicia.blo.gg/
Bysisters

Ser jättegott ut!<3

Sv: Visst är det kul! Bara umgås med massa kompisar och ha kul liksom!
Allt bra?<3

Svar: Det är jääätte gott!

Allt är toppen, själv? :)
erica björkander


URL: http://bysisters.se
Jeanette

Sv: åh tusen tack :)


URL: http://mrnikon.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: