JULKÄNSLOR

| Postat i: vardag
0
gammal bild 

Skolan gick ganska trögt idag, men när vi slutade så stack jag & Hannis till stan och det var grymt mysigt. Det var kallt och massa belysningar i fönster och sånt, känns att julen och vintern är påväg! längtar grymt mycket till snön, julen & nyår!! 
 
om nån timme ska jag börja bege mig mot gymmet för dagens andra pass (funktionell träning), vilket ska bli kul. Ikväll ska jag köra fullt ös, Säger det varje gång men haha. Testade förresten ett par nike free 5.0 idag på intersport. vad ska jag säga? jag blev kär. påriktigt. Hur lätta som helst, tunna och satt som en smäck vilket inte mina nuvarande skor gör. Så hoppashoppashoppashoppas jag verkligen får det i julklapp. Men vet inte om jag kan vänta tills dess? fett taggad på livet jag blev. Med dessa skor kommer jag verkllige utöka min träning till max, vilket jag känner att jag inte kan göra nu :/
 
Hittills till JULKÄNSLOR





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: