INTE MIN DAG IDAG

| Postat i: citat / inspiration, vardag
1
google 
Idag är det verkligen inte min dag idag, klart alla dagar har sina stunder. Men till stor del har det bara vart ångest, trötthet, borta nån annanstans, allt negativt. Jag har inte tränat på 2 dagar och sovit för lite och för mig så är det inte bra. Jag behöver min sömn nästan 10 timmar, och jag har verkligen insett själv att om inte jag sover minst 8-10 timmar så blir jag dryg, på dåligt humör osv. Som mina kära vänner får stå ut med om jag sovit för lite. (hehe) 

Men om man har sånna här dagar så passar det så bra att hänga på gymmet. Sätt på bra musik och bara kör järnet, jag lovar dej att du kommer komma ut därifrån med ett leénde! Men jag tror jag håller på att bli sjuk så tror inte det är så bra för mig att köra så hårt. Ska känna av imorgon hur jag mår så kommer det bli långa promenader, sova bra och få i mig mycket apelsin & te. 
 
Så nu sitter jag i min säng och har redan tagit bort mitt smink, väntar på att maten ska bli färdig sen blir det att kolla igenom matten lite innan jag lägger mig och sover. ska bli så skönt!
 
Bara äääääääälskar detdär citatet. It's just a bad day, not a bad life
Hittills till INTE MIN DAG IDAG


Ebba

Hej! Tack så mycket, och detsamma! Riktigt fina bilder!:)
Kram

Svar: Taaack :D
erica björkander


URL: http://www.ebbalvestig.myshowroom.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: