GOD LUNCH

| Postat i: training/health, vardag, ätbart
1
canon eos 40d
 
helloooooo, idag är det en bra dag. tror jag! Jag vaknade åt en goood frukost och sen stack jag ut på en 45min PW. det var riktigt skönt med frisk luft, eftersom jag ändast vart inne den sista tiden när jag tränat. men när jag kom hem började jag med lunchen som tog ett tag. och det blev bananpannkakor igen fast med protein pulvret från fitnessguru som jag fick för ett tag sen. det var verkligen grymt gott att ha det i, och det blev enklare att steka för man måste ju steka på så låg värme och i början så blir det bara mos, så antingen gör pulvret det enklare eller så börjar jag bli proffs!! ;)))) 
 
önskar ni alla kunde smaka mina pannkakor dom är så grymt goda så man bara dööööööööör! ;)
 
 
Hittills till GOD LUNCH


HAIDI JAKOBSSON

SV: Tack fina du :)


URL: http://www.haidisblog.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: