EMINEM QUOTE

| Postat i: Porträtt, citat / inspiration
0
Åh vad jag älskar eminem å hans texter. å allt typ.
 
Dagen blev lyckad fast inte som planerat, vi käkade pizza och sen skulle vi dra till bussen för att kolla på basketmatch, men det gick inte bussar så vi tog cyklarna och cyklade i all hast till arnö. När vi kom dit så var det tydligen ingen match så vi satt kvar i nån timme för vi orkade inte cykla tillbaka och det var kallt ;). Men när vi sen cyklade hem så var vi mega trötta och när vi kom hem gjorde vi typ ingenting. Hanna tog nyss bussen hem till sig och jag är helt slut så ska sätta på pll eller film och dejta datan ikv. dä blir köööl. Kanske ställer mig och har en fotografering, har några ideér men jag vet inte om jag orkar... 
tänkte göra ett tipsinlägg lite senare om bra appar till både träning och annat kanske. 
 
 
 
Hittills till EMINEM QUOTE





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: