B Ö N C H I P S - TIPS

| Postat i: tips
2
 
På mässan så fick man testa olika saker, och då fanns det så man kunde testa bönchips, det lät inte så gott och såg inte så gott ut men testade iaf, & det smakade precis som vanliga chips men inte alls onyttigt eftersom det är gjort på bönor. Kan inte mycket om detdär men vet en sak iaf, att det är grymt gott!! 
 
fem av fem riiiiiixxos
 
Hittills till B Ö N C H I P S - TIPS


Veronica Eriksson

Åh vad bra tips, tack! :D
Ang din fråga, så nej det brukar inte vara speciellt mycket folk. Jag har själv aldrig behövt vänta på maskiner eller liknande, ibland är det mer folk än andra gånger. Brukar vara kanske 10-15 st då det är som mest! Jag tycker inte alls det jobbigt! :)

Svar: Tack, Åh vad bra. Men då är de inte jobbigt för mig heller :p
erica björkander


URL: http://vveronicas.com
Amanda

Åh vad spännande det låter, går det att köpa i vanliga mataffärer? :D

Svar: Jag vet inte riktigt, får kolla! :)
erica björkander


URL: http://asummerinparis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: