B L Å B Ä R

| Postat i: vardag, ätbart
2
 
Sitter nu med min blåbärssmoothie, (yummy for my tummy ;)) och kom precis hem från mitt 90minuters långa pass. jobbigt med såååå kul! imorgon är det redan torsdag, shit! ska inte göra så mycket, till gymmet en sväng. Men på lördag morgon tar jag bussen upp till södertälje och där hämtar min kusin upp mig och vi ska väll träna tillsammans och baka massa goda och nyttiga grejer (hon är min bästa hälso&träningskompis) sen söööndag morgon drar vi till ''allt för hälsan'' mässan och där ska även Elin jobba för celsius (så avuuundsjuk). så det blir väll att gå runt där och testa massa saker och jag ska köpa massa celsius och barer tror jag. För nu ska vi tydligen inte till Ullared så kommer göra av med alla mina pengar i helgen då. haha!
men tar med mig kamera och dator så ska försöka blogga så mycket som det går. annars gör jag det när jag kommer hem. 
 
HARE 
 
 
Hittills till B L Å B Ä R


Amanda Lundkvist

mums så gott! :D

sv: åh tack desamma! Du har också sjukt fin blogg! :D


URL: http://mandacecilia.blogg.se/
josefine

Snygg design och allt! Asbra blogg!

sv: Tack!

Svar: Åh tack, vas glad jag blir!!
erica björkander


URL: http://joseefiiinee.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: