THE DAY

| Postat i: vardag
1
 
Har precis kommit hem från stan med min syster, letade efter nått jag kan ha på julafton och jag tycker sånt är jätte svårt eftersom jag inte är sådär jätte tjejig i min stil så var det närmaste jag kunde komma eftersom min mamma sa att jag inte fick ha yoyo stilen (känns som alla vet det nu). Men jag är ganska nöjd tror jag. Känns ändå inte som julaftonskläder, men anyway. Nu ska jag äta upp mitt mellanmål och kolla PLL sen drar jag och min familj till våra kompisar och firar andra advent. 
åååååh nu började det snöa igen, så fint!
Hittills till THE DAY


hanny

ÅU MAJ GÅD GIMME THE LEGGINGS SÅG INTE DOM PÅ SNAP

Svar: Hahah :))))))
erica björkander


URL: http://hannatan.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: