SMILE.

| Postat i: Självporträtt, vardag
1
just smile bro's
 
 Godmorgon kids, nu är det inte länge kvar tills 2014.Vet inte vad det är med mig men jag inte alls taggad på själva nyårsafton, konstigt. Men jag är fett med taggad på det nya året, ska sätta upp massa nya mål och känner på migg att det kommer bli ett preeeeetty bra år :ppp Men det tror man ju alltid, och hoppas! 
 
Vaknade väldigt sent emot vad jag brukar vakna, men mamma kom in och berättade att vi ska åka till ramdalen med carros familj och träna på deras gym & kanske bada. Som tur är det inom medley så jag går fortfarande in med mitt kort, ska bli kul att testa deras gym! Jag tränar ju oftast själv så det ska bli roligt att träna med lite människor man faktiskt känner ;) ha en bra dag vänner,kram!
 
kommer antagligen ett tränings-inlägg lite senare som jag satt och skrev igår!
Hittills till SMILE.


Emilija Romaite

sv: Vad glad jag blir! :D


URL: http://RRomaites.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: