SISTA VECKAN

| Postat i: vardag
2
En bild jag gjorde i ps igååååååååer.
 
Godmorgon vänner!
Måndag morgon och sitter på våran första lektion som jag precis hann i tid till. Jag gjorde iordning mig på 25 minuter idag och hann ändå göra allt. jag är awesome! haha. Men vi har öppna studier idag och imorgon så att alla har tid att komma ikapp innan nya året börjar. Men nu är det sista veckan i skolan och det kommer bli så skönt när denna vecka är öööööver. Men jag ska bita ihop den sista veckan och typ älska livet. 
 
Träningen denna vecka kommer bli tuuufffff, men det kommer bli roligt och se hur mycket jag pallar så får jag lite ledigt över jul och så. skönt, skönt! Vilka gör samma som mig genom att köra järnet sista veckan? :) 
 
kram
 
Hittills till SISTA VECKAN


Mikaela Svarfvar

Hejja hejja :) Snart har du lov :)


URL: http://mikaelasvarfvar.com/
Carro

Ang träningen kommer jag köra på som aldrig förr;) En får passa på innan all god julmat serveras;)

Svar: Precis! Så tänkte jag med :)
erica björkander


URL: http://frokenehn.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: