SISTA PAKETEN

| Postat i: vardag
2
 
Nu har jag slagit in dom sista paketen, tror jag. Känns som jag har glömt nått? Men vet inte riktigt, haha. Nu är det äääääääääääääääntligen jullov, var en timme i skolan och kollade på massa olika saker som både lärarna och eleverna hade gjort. Lärarna hade gjort en film, asså vet inte riktigt hur jag ska förklara men dom spelade olika karaktärer och gjorde allting superkul! Så hela matsalen satt och gapskratta, det var verkligen hur kul som helst! Älskar alla lärare på LBS dom är så grymt roliga och våran rektor är typ punkare och spelade elgitarr på avslutningen, hur coolt är inte det alltså? kärlek till LBS 
 
Nu ska jag äta lite satsumas och dricka lite te, känns som jag börjar få ont i halsen eller så är jag bara nojig? Men det blir ju lite bättre med te, sen ska jag försöka komma ivåg till gymmet eller ta en PW. Beroende på hur jag mår senare. Sen blir det väll att chilla resten av dagen/kvällen. Kanske hittar på nått venneehh. Skulle spelat innebandy ikväll med några polers men blev inte så för att jag är grymt trött och kände inte för det, HARE!
 
Hittills till SISTA PAKETEN


Anonym

brukar du kolla på paradise?tycker det är såå synd:(han var bäst helt enkelt.alla andra är tråkiga o elaka! blev skitledsen


URL: http://psychedelique.blogg.se
fotografvesna.se

så himla fina paket

Svar: Tack!! :D
erica björkander


URL: http://fotografvesna.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: