NYTT I BLOGGEN

| Postat i: vardag
2
liten inspo-bild

Hellu friends! 
Känns som jag inte bloggat på länge men det är bara för jag hade tidsinställt årsresumén, höhö. Men idag har jag vart på stan med carrroooooo och fick med mig ett par tränings tights och ett nytt skal till min nya moooobbe, så den inte spricker det första den gör, hehe. Carro åt sedan här (taaaaaaaaaaacos), efter det så har vi bara chillat och kolllat på film men hon åkte för ett tag sen och nu ska jag koka min andra kopp grönt te, yuuuuummmmy! 
 
gillar ni den nya designen? Det gör jag iaf, massor med cred till http://dewit.blogg.se/
Tack så otroligt mycket för den nya desigen, blev väldigt bra!! :) 
 
Hittills till NYTT I BLOGGEN


Lina Johansson

Fin inspo bild!

Svar: TAck :D
erica björkander


URL: http://linajohansson.webblogg.se/
Anonym

Älskar verkligen din blogg, man blir alltid så glad och peppad av att gå in här även fast jag inte har någon aning om vem du är egentligen hahaha..
Hittade din blogg på Weheartit och nu är den min drog : )

Kan inte du ha en frågestund någon gång? ^^ Skulle vara kuuul




Svar: Åh, du ska bara veta hur glad jag blev av din kommentar! det skulle jag kunna ordna, tack för din kommentar blir riktigt happy :)
erica björkander




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: