NO NEGATIVE THOUGHTS

| Postat i: citat / inspiration
2
hade en liten photoshoot inatt och det resulterar detta - all by me.
 
Heeeeeej, hoppas ni sett frågestunden som nu är i full gång, inlägget hittar ni under eller HÄR. Har verkligen jätte många ideér i mitt huvud just nu, så mycket inspiration från både wehearit & instagram men även massa bloggar, sitter och redigerar på massa bilder och redigerar på gamla bilder för jag har inte så mycket i datan, så imorgon måste jag se till att fota lite, ska på min systers hopptävling så ska ju fota där, men vill ut och fota och testa alla mina ideér + att jag behöver en modellllll :p Nån frivillig i nypan? Maila [email protected]

Nu ska jag koka lite te och äta satsumas bara för det är så nedrans gott!
hare :)
Hittills till NO NEGATIVE THOUGHTS


ida foto. ♛

älskar bilden!

Svar: ÅH TACK, blir otroligt glad av dina ord :)
erica björkander


URL: http://prinsesc.blogg.se
Pebb and Paow

Det är en riktigt fin blogg du har!
Underbara bilder <3

Svar: Åh det värmer, TACK så mycket <3
erica björkander


URL: http://bypebbandpaow.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: