M A T B I L D E R

| Postat i: vardag
0
sallad på sandys - yoghurt med musli, satsumas och grönt te
 
Haaaaallllu, läget? Mitt humör är på topp och längtar till jullovet som börjar imorgon.Vid tre/fyra stack jag, Hanna och min syster iväg och fixade julklappen , hiho. Påvägen hem var vi väldigt hungriga så köpte grekisk sallad på sandys (heaven). Så det blev tidig middag och sen drog jag till gymmet och körde kondition blev ungefär 50min. Nu sitter jag i sängen och precis ätit upp en stor god tallrik med yoghurt och lite gott och blandat. 
 
Dagens pass blev:
  • 10 pw till gymmet 
  • 5min pw på bandet med lutning
  • 5min jogg, 1min gå x4
  • 10min pw hem från gymmet
Ganska nöjd över dagens pass, var inte alls peppad och hade bara tänkt köra x3 istället för x4 men orkade med det. Jag är ganska dålig på att verkligen öka tempot och ta tag i min kondition för att gradvis öka. Men jag säger det nu, jag ska kämpa för att få en sån grym kondition som möljigt!! hoppas ni haft en bra dag :)
Hittills till M A T B I L D E R





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: