FULLT UPP

| Postat i: vardag
0
Kyckling i ugn, morötter i ugn, hemmagjord vitlöksås - middagen tidigare denna kväääälll

Hola people, hur har eran dag vart?
Min dag har vart prettyyyyy good, det känns som jag har fullt upp men vet inte riktigt om jag har det. Jag går runt trött om dagarna och det är ständigt mörkt ute. Men har inte sovit så bra heller så vilodagar + sömn blir det för mig de två kommande dagarna. Jag var på gymmet för nån timme sen och körde ett hårt pass som verkligen var jobbigt men terapi för mig. hahah. Träning verkligen funkar för mig när jag känner mig stressad eller deppig. 

Nu ska jag gå och duscha för sedan sova tidigt ikväll, längtar såhääääääääääääär mycket till sängen! 
Hittills till FULLT UPP





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: