FÖRSTÅR INTE HUR JAG LYCKAS?

| Postat i: training/health, vardag
1
Som rubriken säger... jag tog fel tid på mitt pass, så när jag kom till gymmet så låg alla och strechade på det passet som jag skulle gå på. Vet inte varför jag var inställd på 19:00 när passet var en timme tidigare? Men jag gick inte hem för det (varför lixxsom? ;)) så jag ställde mig på bandet och tog upp min tabata-app och körde massa intervaller. Synd att jag hade druckit en celsius lite för nära passet så jag kände både maten och celsiusen uppe i halsen... Men jag körde på i 40 minuter och var helt död efter det. 
 
Ett bra avslut på denna vecka, alltså detta är verkligen världens bästa sätt att avsluta en vecka, man får bort söndagsångesten och bara glada tankar. Iallafall för mig. Dock är det lite tråkigt att träna själv, men man lär sig efter ett tag och man blir van. Men det gör ingääääää. 
 
 
Hittills till FÖRSTÅR INTE HUR JAG LYCKAS?


Fredrika

Hej! Vilken fin blogg du har! :)
Jag har en frågestund på min blogg, det skulle vara jättesnällt om du skrev en fråga till mig. Tackar så mycket i förhand :)


URL: http://fredgruuds.forme.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: