FOREVER A BELIEBER ❤

| Postat i: vardag
0
 
WOW.
denna film är så mycket mer än en film. Har inte ord på hur bra den var, man får se hur han lever sitt liv och massa mer. När han började prata om Avalanna så kunde jag verkligen inte hålla det inne mer, det var så sorligt och lät som alla satt och snörvlade lite, men de var verkligen sorligt och förstår inte hur stark han egentligen är. Allt hat och massa människor som gör allt för att trycka ner han och han fortfarande inte brytit ihop (haha, säger man så). Men om ni inte har nått emot Justin Bieber så ska ni verkligen se den. 
 
Förut var jag verkligen ett så grymt stort fan till han, jag var nästan galen typ. Om jag hörde hans namn fick jag spel och jag såg han så smälte jag, nej men det var verkligen så. Men på sista tiden så har jag inte alls brytt mig så mycket om han och vissa kanske tror att jag är ''över'' han, men om ni måste veta så är jag fortfarande en belieber som alltid kommer tro på han, även fast jag inte lyssnar lika mycket på hans musik som förr eller så, han är fortfarande en av de största förebilderna! Det är liksom inte hans musik & hur han ser ut som gör att jag gillar han, hans personlighet är så grymt bra och hela han är bara bra. Haha vet inte mer vad jag ska säga, men inspireras så grymt mycket av honom - f o r e v e r   a   b e l i e b e r  ❤
Hittills till FOREVER A BELIEBER ❤





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: