EN GOD FRUKOST EFTER HÅRT PASS

| Postat i: recept, ätbart
1
Vaknade vid sju och stack till gymmet för lite kondition, började med lite uppvärmning på crosstrainern sen blev det Ida Warg workout som verkligen tog ut på mina krafter, var helt död efter den. haha. Gick sedan hem och åt denna fabulösa frukost, duschade och fixade iordning mig. Eftersom det är väldigt mycket snö så fick jag vandra till skolan så kom precis fram och ska nu börja jobba med ett manus med min grupp. tjarrååå 
 
Recept:
-1dl havregryn
-1½ vatten
-lite proteinpulver (jag använde päronglass från fitnessguru) 
-1 dl jordgubbar
-halv banan
 
Gör såhär:
- blanda gröten med proteinpulvret
- värm gröten på spisen eller i micro (jag använder micro) 
- skiva jordgubbarna & bananen
Klart! 
Hittills till EN GOD FRUKOST EFTER HÅRT PASS


Veronica

Ser ju jätte gott ut, måste prova. :)

Svar: Gör det :)
erica björkander


URL: http://acinorev.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: