CLOSER THAN YESTERDAY

| Postat i: training/health
2
börjar se lite resultat på mina biceps&triceps. yeeeey
 
healthy tips:
drick vatten när du känner dig hungrig, vänta 10min se om du fortfarande är hungrig.
- om du är sugen på nått tugga tuggummi, borsta tänderna eller drick vatten.
- ät långsammare, då känner du när du är mätt.
- ''it's a bad day not a bad life''
- drick 2liter vatten varje dag det gör dej mindre sugen på saker + att du känner att du har mer energi till träningen eller annat i vardagen.
- unna dig saker en dag i veckan
- ''one bad workout is better than no workout''
- det är ingen diet, det är livsstil.
- träna på morgonen, då hinner du inte tänka lika mycket.

Tog lite bilder för att förhoppningsvis ska kunna hålla både mig och er lite motiverade till träning i dessa mörka tider. Haha, nej men ääääälskar, totalt älskar att göra sånna här bilder. that's my life! Sitter nu hemma hos pappa med frida också och lyssnar på musik, inte julmusik utan musik, det är mysigt det med! 
 
 
Hittills till CLOSER THAN YESTERDAY


Tette :)

åååh hur gör du den där fina redigeringen haha? eller va heter appen? :D god jul btw<3333333

Svar: Jag använder bara photoshop! :) kommentera om du vill veta mer hur jag gjorde :P
erica björkander


URL: http://tettes.blogg.se
Tette :)

jahaa okej :) hur gjorde du det då? ;)

Svar: Jag visar i ett inlägg senare, om jag hinner :)
erica björkander


URL: http://tettes.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: