CLEANEATING

| Postat i: ätbart
1
 
Passet gick riktigt bra, stack sedan hem och gjode en mega god lunch. Det som är bilden och lite kyckling blev det, riiiiiktigt gott! Nu ska jag bara chilla resten av dagen och in till stan en snabbis för att fixa den sista julklappen, ikväll ska jag och min familj åka till några kompisar och äta middag och iiiimorgon åker jag till min pappa med min syster för att sedan fira julaftons morgon med våran pappa. Senare på dagen åker vi till stockholm (med mamma) och firar sedan resten av dagen där. 
 
hare!
 
 
 
Hittills till CLEANEATING


Sarah

Ser gott ut! Önskar jag också hade motivationen till att äta nyttigt, haha :)

Svar: Det är inte alls svårt egentligen, man måste bara vilja :)
erica björkander


URL: http://sarahjoshua.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: