MÖRKBRUNT HÅR

| Postat i: vardag
0
 
Här har ni resultatet från färgningen
Blev ganska nöjd faktiskt, mycket finare än mitt råttfärgade hår som började komma ut :p Så det är skönt att ha en normal färg i hela håret + att jag klippte mig går så det är myyyycket fräshare! 
 
Imorse var jag uppe vid 6-tiden, tänkte gå ut och gå men det regnade så jag stack till gymmet och körde ett riktigt kort pass. Jag ska ikväll på multipass och är verkligen trött så vet inte riktigt hur det kommer gå.... Jag ''räknade'' ut att jag tränat varje dag sen förra torsdagen, vilket inte är så bra. Vilodagarna är lika viktigt som själva träningen, men eftersom jag hämtat ut biljetten idag så måste jag gå på träningen ikväll. Imorgon ska jag träna med en kompis (som jag nästan aldrig gör), det ska bli jätte roligt så vill ju inte avboka det, men får vila i helgen. Nu ska jag springa på toa för jag har druckit så mycket vatten :)
 
Hittills till MÖRKBRUNT HÅR





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: