2013 - ÅRET SOM GÅTT

| Postat i: vardag
7
fyllde 16år, gick ut nian, hade en grymt rolig klasskamp med alla nior, spenderade tid vid sommarstället, fotade myyyycket, firade midsommar.
 
följde med hannas familj på resa (bästa på hela sommaren), spenderade mer tid vid sommarstället, åt jordgubbar med mjölk, var i hamnen med mina syskon, fotade, åkte ut med mormor och morfars båt.
 
 
började på gymnasiet, hade inte speciellt mycket bilder så redigerade mycket, åt tacos hemma hos carro, typ levde livet i fotostudion, stog i kiosken på skärnholm när min syster red.
 
 
fotade grymma porträtt som jag blev riktigt nöjd med, åt på en bowlingresturang med kusinerna, åt god mat och en riktig sommarlunch (kanske lite sent men haha).
 
 
beställde grejer från fitnessguru, beställde en ny keps, fotade frida och landskap i höstfärgerna, fotade min underbara lillebror, fotade även hanna och fler, gjorde inspo bilder litesådääär
 
 
möblerade om i rummet, åt bananpannkakor, min syster köpte en ny kamera så jag hjälpte henne komma igång, åt goda frukostar på helgen, åkte till ullared med min familj (pappa).
 
fotade hanna utan snö, julbakade lite, åt fortfarande goda frukostar, det började komma fina ljus och jag gjort lite mer inspo bilder höhö. 
 

Nu måste jag be om ursäkt för att jag inte har från januari men eftersom jag fick ny dator på gymnasiet och hade inte så många bilder från början av året. Men till nästa år kommer det bli bättre! Tycker det är jätte roligt att kolla sånna här årsresuméer på andras bloggar så tänkte att det skulle va kul att ha på min blogg med! 
 
ANDRA HÄNDELSER SOM HÄNT UNDER 2013
 
- 23/4 Justin Biebers konsert - bästa dagen på detta år, en av de bästa dagarna i mitt liv. Tog ledigt från skolan och åkte upp till stockholm, satte oss i kön i ca 8h och sen var det några minuter kvar innan det började, asså jag kan inte berätta med ord hur denna upplevelse var, det är så obeskrivligt  ..... alla som var där vet vad jag pratar om. Förstår inte att jag faktiskt har vart där och bara stått några meter ifrån (kan aldrig tacka hannas moster tillräckligt för biljetterna) 
 
-  11/6 Rackarträffen, Hanna och jag åkte upp till stockholm för att träffa självaste Rackartygarna, det var så grymt roligt. Man kunde verkligen komma nära dom och snacka som om det inte vore nånting. Så grymt! Fick komplimanger av Olle & Martin att dom gillade min keps och frågade vart jag hade köpt den :D En grym dag med hanna även fast det spöregnade.
 
- V.8 vemdalen, lärde mig åka snowboard på en dag, var uppe i vemdalen med mormor&morfar och hade länge velat lära mig åka snowboard så vi hyrde där och jag började i barnbacken och vid dagens slut så kunde jag åka hyfsat bra och det är så grymt roligt! Men shiiiit vad ont man fick i rumpan efter den 1249238234 gången man ramlat så kändes det som om man brutit rumpbenen, haha.
 
- Övningsköra, kommer inte riktigt ihåg när jag började övningsköra men det var iår och det var verkligen roligt! I början var det väldigt mycket, koppling, broms, växel & maaaaaaassa mer. Men det börjar sitta mer och mer i huvudet och måste säga att köra bil är nog det roligaste sättet att ta sig fram på. haha. förstår inte hur mamma kan tycka det är jobbigt att köra hit & dit. Tur att jag kan köra henne vart hon vill nuuuu.
 
- Liseberg, isomras följde jag med Hannas familj på hysterisk familjesemester och jisus vad roligt jag hade och tror alla andra också hade det. Man gjort massa saker på dagarna och aaa, men liseberg var nog grymt roligt för Carro kom även dit eller hon var där med sin familj och vi åkte verkligen hela dagen och vi kunde åka 2 dagar. grym semester med massa härliga minnen. 
 
2013 ett år jag aldrig kommer glömma! 
 
 ETT LÅNGT INLÄGG MEN HOPPAS NI ORKAR LÄSA ALLT.
Är ni redo för 2014? :))))))))))))
Hittills till 2013 - ÅRET SOM GÅTT


bysisters

Sv: TACK!<3


URL: http://bysisters.se
☆Z I N J A☆

så fina bilder!
älskar Liseberg:D

Svar: Ja jag med!
erica björkander


URL: http://zinja.blogg.se/
Nelly Wesslander

så härliga Bilder :D verkar som ett toppen år!

Svar: Tack, ja, både och :)
erica björkander


URL: http://feelingfree.devote.se
amanda

fina bilder!

sv: tack detsamma :) det är autophoto.blogg.se som har gjort min design.


URL: http://liindstrand.blogg.se
ardiana

wow vilket härligt år, varje år har ju sitt dåligt som bra. Det bästa är väl ändå att man kan blicka tilbaka och se bilder/videon och minnas allt. Jätte fina kollage du gjort :D

Svar: Tack, vad glad jag blir! :)
erica björkander


URL: http://ardiana.blogg.se
Filippa Wallin

Härlia bilder! Kramar!

Svar: Tack, kram!!
erica björkander


URL: http://chippaz.blogg.se/
Tove Kjaerran

Vilken underbar utveckling du haft under året! Jätteroligt att se :-)

Svar: Ja verkligen :)
erica björkander


URL: http://tovekjaerran.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: